lørdag 12. september 2015

Brilleetui

Heisann :)
Denne gangen har jeg laget ett brilleetui hvor jeg har tatt utgangspunkt i ett pringlesrør som jeg tilpasset lengden på briller for å få til å bli ett brilleetui. Skar av på sidene og festet fast rundinger av kartong deretter kledd i mønsterpapir. Skar opp røret på langs for å skape åpningen til etuiet. Jeg brukte for og baksiden av det nydelige mønsterpapiret fra Maja design- coffee in the arbour. Festet blonder på langs og rundt sidene på etuiet. For å kunne lukke den igjen brukte jeg elastisk strikk, Wooden buttons - made with love og ett lite håndtak. Pyntet med blomster fra Papirdesign. Blomsterne har fått seg ett glitterpreg ved hjelp av Zig Glitter marker






Håper dere likte prosjektet mitt :)
Happy scrapping <3
-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar