mandag 14. desember 2015

LUKE 14 -julehjerter

Heisann.
I dag er det 14. desember, og det er min tur til å legge ut litt juleinspirasjon til dere.
Sitter du igjen men mye rester etter julekort-, og annen julepyntlaging, så kanskje dette er noe for deg.
Her har jeg brukt symaskin, men disse kan også syes for hånd, eller om du ikke liker å sy, så kan du selvfølgelig bare lime dem sammen.

Scrapomania har ruller med strie til kun 29 kr. Jeg hadde mye igjen av min rull etter at jeg hadde laget disse hjerta.
Jeg sydde dem dobbelt og hadde i litt osteklut som fyll, og blondebånd som pynt rundt kantene. 
Så var det bare å pynte med diverse smådill, perler, knapper, kongler, bølgepapp, bånd, metallpynt osv.
Jeg hadde også litt stickles rett på stria. Det kommer ikke så godt frem på bildene, men det ble veldig fint.





Scrapomania har enda mye fin jul,- og vinterpynt i butikken, så titt innom. 
Jeg håper dette ga deg litt inspirasjon til å lage dine egne julehjerter.
Klem fra Rannveig K.


1 kommentar:

  1. Såååå herlige hjerter!!! Knallgod idè :) Tusen takk for at du deler :)
    klem, SYnnøve

    SvarSlett