søndag 5. juni 2016

Marint bryllupskort

Vi fortsetter i bryllupsverden, og idag vil jeg vise dere et bryllupskort 
med et marint tema. 
Ikke det enkleste teamet, men da jeg så de herlige diesene som 
Scrapomania hadde fått inn, 
visste jeg hvordan jeg skulle gå frem!


Diesene er fra Marianne design og heter Porthole #417. De ligger ikke i nettbutikken for øyeblikket (kommer kanskje til uken), men imens finner du mange andre lekre dieser med marint preg :)



Båtvinduet og roret er stanset ut i bazzill foil silver, og sammen med kraftkartong og mønsterark fra Maja design "To be with you" fra serien Vintage Romance, ble det et romantisk og marint bryllupskort.


Blomster, osteklut, fjær og perler må til. Du finner mye lekkert stæsj i nettbutikken som passer perfekt til ditt kort :)


Enkel innside med skrivefelt i kraftkartong.


Baksiden med mønsterark, ror og mitt personlige stempel.


I tillegg til diesene fra Marianne design, har jeg brukt "Heartland oval frame" fra Memory box Poppystamp og "Til brudeparet" fra Kaboks.


Ha en flott søndag videre!


Scrappeklem fra Ingvill


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar