onsdag 15. juni 2016

Pl-Kit for scrapomania Juni 2016

Hei. I dag er det kit slipp hos scrapomania:-) Jippi :-) Jeg har fått leke meg med pl-kitet denne måneden og har laget følgende sider. men først en liten video om kitets innhold.


Så over til hva jeg har laget denne gangen. Det ble 4 sider, men jeg har massevis av pl-kort igjen til å kunne lage enda flere sider. Og dette kitet er bare helt nydelig, med masse flotte farger og kort som passer til det meste.


Bilda er fra uke 25 i 2015. 
Det var mye som skjedde, som jeg følte måtte dokumenteres.


Stempelet som fulgte med likte jeg veldig godt.


En side uten noe særlig med pynt. 
Av og til er det enkle det beste.


Så er det gutta boys sin tur.


Siste uka før skoleferien er det alltid fult opp med avslutninger.
Her er det fokus på sommerfest i barnehagen.


Her har jeg brukt bindersen som ramme rundt den personen på bildet som jeg ville fremheve.


Det var det jeg har laget av mitt pl-kit denne måneden. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar