onsdag 1. juni 2016

Bryllup

Hei. I dag har jeg litt bryllups inspirasjon til dere. Som DT for Scrapomania får vi av og til spesifikke oppdrag, og jeg har i dag fått oppdrag i å lage invitasjon og bordkort.
Jeg bestemte meg tidlig for at dette måtte bli i CAS-stil altså clean and simple. Og da var svart og hvitt naturlige fager å velge for meg.
Dette er invitasjoner og bordkort som er enkelt å lage mange av, noe som er greit til sånne anledninger.


Her er stempelet og diesen som jeg har brukt. 
Var utrolig gøy å leke seg med. 
Kommer definitivt til å bruke begge deler flittig fremover :-)


Bordkort og invitasjon sammen. 
Pyntet med en kontrastfarge. 
Her kan man velge en farge som passer til resten av bryllupet. 






Til å skrive på navna kan man bruke sølvpenn, eller alfabetstempel og sølv embossing.


Jeg har brukt sølv embossing pulver på stempeltrykket. 

Dette trenger du får å lage korta:
Varmepistol (til å smelte embossingpulveret)
Maskin til å stanse ut diesen
Kante rufser
Skjærebrett
Prege brett ( Ikke en nødvendighet, men gir finest resultat)


 Ved å bytte ut papira, man dette lett bli om til dåp og konfirmasjon. Det er bare og bruke papir som passer til anledningen.

Det var min inspirasjon til dere i dag. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar