tirsdag 14. mai 2013

En tag og ett dørskiltlerret


Hei hei alle sammen...
I dag er jeg så heldig at det er min (LindaSS) tur her på bloggen og jeg vil så gjerne vise dere en liten video av hvordan jeg laget dørskilten til min herlige sønn.. og så har jeg en tag å vise dere med litt steg for steg..
 
Til dørskiltet har jeg brukt
Burlap Canvas fra herlige Tim Holtz
masse forskjellige bånd og diverse, både gamle og nyinnkjøpte.. Perlene er fra de herlige små perlesnoreskene som er komme inn hos Scrapomania nå...
Gesso
Lim
 
Og her ser du filmen
 
 
 
Så over til en tag..
 
 
Til tagen har jeg brukt følgende
Tag i str. 10
Sew Easy (hvis du ikke har denne så er den bare en må ha.. helt suveren til å skape ekstra tekstur og dimensjoner i prosjektene dine)
Papp
Hug Snug bånd
KaiserCraft fugl
Embossingpulver
Randiant Shimmer mist spray




 
 
 
Har laget til teksten For Cute Times ... for søte tider.. brukt tallet 4 i romertall, cute i lyspæren og times som tekst.. :D
 
 
Klem fra
LindaSS


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar