torsdag 23. mai 2013

Sommer-stemning;)

Sommer og sol har kommet til Ålesund, så jeg har i den anledning, laget en litt sommerslig kurv. Innholdet må nok ikke være så alt for mye, da den bare måler 10x10cm. 
Men kos var det å lage den!

Jeg har brukt papir fra maya og dies fra spellbinders.. 
Diesen er brukt på hele firkanten på lokket og noe av den er også brukt på bunnen av kurven.
Jeg greier desverre ikke å linke, da den ikke ligger i nettbutikken.

blomstrene er fra litt forskjellige pakker.
Di nye roseknoppene og den kremfargede er fra storyteller.
den stor lilla fra prima, og rosene er fra buntkassen på butikken. Den med perlestrå er desverre gammel.

Perlebåndet har jeg limt på med min rosa limpistol;)


Korgen har jeg laget bare for kosen sin del, og er derfor å finne som pynt på scrapomania sitt lokale.
.................................
Jeg har allerede gjort klart til å prøve meg på en korg på 6"x6" som er å finne på bloggen om ikke så lenge.


Mvh Kitt Jorunn;)






1 kommentar: