onsdag 1. mai 2013

Marianne design

Har så mange planer med denne fane diesen fra marianne design, men i buikkens flyttefase har jeg ikke kommet lenger en til di jeg skal vise dere her... Stativet den står på, er en egen dies og kan også brukes til andre kort osv. Fanen fåes i butikken også i denne designen her.

Den første skal stå på kassen til scrapomania.
den er pyntet med lilla og kvit bazzil. Rosene har jeg plukket fra buntekassen og selfølgelig hatt på modpodge. Perlebåndet er fra da butikken startet opp for en tid tilbake, men mange diverse perlebånd fåes i nettbutikken nå også;) Hjertedies fåes i butikken, men her har jeg brukt den jeg fikk med i startkitet til bigshoten min.


Babyer er alltid en sjarm å lage til. Her har jeg laget til en nyfødt gutt: velkommen til verden!


Hadde noen papir fra prima wishes and dreams liggende. I den serien er det mange ark, blomster, klemmer, brads, album osv og et hav av muligheter til å mixe og matche. Her har jeg prøvd å slått sammen dem og fanen til et kort. Blomsteren nede til venstre er lotus fra la-la-land og er bare nydelig. (Den har jeg også brukt under rosene på babyfanen.
Nettingbåndet i bakgrunnen har blitt populær blandt kundene og fåes både i brunt og svart.


Da skal jeg ut på lokalet å få opp resten av produktene i hyllene;)

Velkommen til opning i morgen kl 11!

Mvh Kitt Jorunn

3 kommentarer:

  1. Nydelig, dette ser fort ut som sånne må ha dieser ja...

    SvarSlett
  2. Helt nydelige kort!! Jeg sto og beundret det siste her i butikken i dag!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett