fredag 1. november 2013

Tag, julekort og sniktitt

Hei alle sammen
 
I dag er det første november... og julen er enda nærmere... men aller først kommer faktisk farsdag.. så i dag vil jeg gjerne vise dere ett litt annerledes farsdagskort.. eller ikke et kort, men en tag faktisk.. Jeg må vel innrømme at jeg er litt inspirert av Halloween som var i går, men jeg syns dett faktisk dette passet til en litt tøffere pappa jeg.. :D
 
Jeg har brukt masse fra prosjektkitet fra oktober på denne tagen, selve tagen, blomstene, nøkkelen og blingen... (de herlige dress it up krystallene).. Så har du ikke skaffet deg oktober sitt prosjektkit enda... så vet jeg at det finnes noen igjen her
 
 
Bakgrunnen har jeg laget med hjelp av det nye settet med maling fra Deco Art som du finner i butikken nå... Brukte stensilen vi fikk i ett September sitt prosjektkit (det med AJ boken fra Prima)..  Det som er litt herlig med denne malingen er at når den er tørr så er den tørr... Så etter å ha laget spindelvevet tørket jeg med varmepistolen min.. sprayet med vann og brukte to dråper gul og en dråpe med rød på dabberen min og dabbet på... så som du forstår denne malingen er dryg og veldig fargesterk... herlig...
 
Samme malingen har jeg også brukt på resin nøkkelen fra Prima (som var i prosjektkit for oktober).. malt med brunt og sort.. så bare skrapet av litt her og der... herlig og enkelt.. :D
 

 
Ostekluten jeg har brukt har fått sprayet på seg en mist laget av antikk sølv pigmentpulveret fra samme kit som stensilen (hvis du følger linken her så vet jeg det er ett par igjen av dette kit'et)... jeg tok også på litt ekstra pulver enkelte steder slik at det ble litt mørkere her og der..  
 
Blomstene har jeg først farget med maling fra Deco Art settet, litt chalk som fuglte kitet og embossingpulver
 
De to stemplene jeg har brukt (sirkelen med litt splash på og "det er din dag i dag") kommer begge fra Scrapomania og vil være å finne på samme platen.... Kommer snart... :D
 
Har også brukt masse med gull frantage embossingpulver

 
Mitt andre prosjekt jeg vil vise dere i dag er ett enkelt julekort... 
Dies fra Tim Holtz, ferdig toppers, distress i gult og brunt.. holografic embossingpulver og Frantage embossingpulver...

 
Jeg bare elsker holografic embossingpulver... og mens distressen var våt på månen og stjernene har jeg tatt dette på og varmet... dermed har de ett herlig skinn på seg...



Og siden det er 1. november i dag og prosjektkitene for november snart legges ut til forhåndsbestilling måtte jeg bare vise dere en liten sniktitt.... hmmm ... spennende ikke sant..  Og denne gangen er det så herlig at jeg faktisk har to sett.....
 

 
Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar