lørdag 20. desember 2014

20. desember Gjenbruk

Hei alle sammen..

I dag vil jeg vise dere hvor enkelt det kan gjøres... og jeg har valgt å gjenbruke en av posene som årets julekalender var pakket i... så har du kalender fra Scrapomania i år, så håper jeg virkelig ikke at du har kastet de herlige posene hver "luke" var pakket i...


Som du ser så har jeg helt enkelt bruks posen slik den var når jeg pakket ut den dagens luke..  det eneste jeg har gjort er følgende..
1. svertet kantene med distress walnut stain
2. en liten bit med restepapir som også har fått svertet kantene er blitt limt på
3. Stanset ut ett juletre fra en dies, brukt embossinink på mens diesen fortsatt lå over treet, og så strødd på holografic embossingpulver.. og vips pynten ferdig..
4. satt på tallet 20 (siden dagen i dag er den 20.)

ja og det var alt.. den siste biten av dette papiret brukte jeg på baksiden av posen...  så nå håper jeg dere alle finner frem posene deres fra årets julekalender og lager posekort av dem alle sammen.. :D disse her er jo også supre til konfirmasjonstiden som jeg vet de fleste av oss straks begynner å tenke på.... 


Og vil du se posekortet live så er det bare å stikke innom butikken, og så håper jeg at posten har fått levert det siste brevet mitt med dette posekortet i slik at det ligger der i dag.. :D

Og med det vil jeg ønske dere alle sammen en strålende siste helg i advent.. 

Klem LindaSS


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar