onsdag 24. desember 2014


den siste luken åpnes i dag 

24 

I dag vil jeg vise dere det siste julekortet jeg laget i år .
Det koselige motivet er fra Magnolia og heter Tilda in the forest, og er farvelagt med Copic
Papirserien er fra fjorårets julekolleksjon fra Pion, wintertime in swedish lapland.
Jeg synes at stempelet i seg selv er så prangende at jeg her valgte og lage et enkelt kort.
har pyntet det med hamp, snøkrysstaller i tre fra Papirdesign og Rubons fra Staz







jeg har brukt Stempendous Embossingpulver for å få den snowy effekten utenpå motivet


Trærna er dies fra lala land og heter christmas hill border her   er også brukt hvitt embossingpulver fra stampendous .

Jeg vil med dette ønske dere alle en riktig god jul.
håper den blir fantastisk.


stay Tuned

klem cathrine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar