søndag 7. desember 2014

Et lite julekort

Hei alle sammen :-)

Da har det blitt 7. desember og min tur til å "åpne" kalenderen her på Scrapomanias blogg. Jeg har lyst til å vise dere et lite kort som jeg har laget.


Til dette kortet  har jeg brukt ark fra Pion Designs Winter Birds. Jeg har brukt litt bølgepapp som jeg har malt litt med Gesso. Under bølgepappen la jeg litt Metal Mesh.


Har lagt på litt rødt bånd samt en stripe med hvitt frynsete bånd fra Melissa Frances. Blomstrene er fra Pion Design og Storytellers og bladene er dies fra Magnolia. Sjetongen med "Seasons Greetings" på er fra Tim Holtz.  Til slutt så har jeg pyntet opp litt her og der med Glitterlim. Kortet står utstilt hos Scrapomania på Moa om du ønsker å se det "live" :-)

Ønsker alle en fin 2. søndag i advent :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar