lørdag 6. desember 2014

6 Desember

Hei på dere!

Da er vi kommet til den 6 Desember og det er min tur å "åpne luken". Jeg har et julekort å vise idag:


Her har jeg brukt papirer fra Maja Design. A Gift For You - Made By Me og A Gift For You - Handwritten postcard. Syns julepapirene til Maja Design var så nydelige alle sammen. Jeg har rufset alle kantene og pyntet med blondebånd under teksten som jeg klippet ut av mønsterarket ("Wishing you a very merry christmas") Jeg har brukt 3D puter for å få dybde på kortet.




Juletreet er en dies fra Marianne Design. Jeg liker denne veldig godt, og har funnet ut at jeg igrunn bruker den ganske mye for tiden. Passer til så mye. På toppen av treet har jeg stanset ut en stjerne i sølv med en dies fra NellieSnellen. Den store stjernen med tallet 6 er fra samme settet. På treet har jeg brukt dette embossingpulveret fra Stampendous.


Den nydelige stempelteksten er fra North Star Stamps.

Kortet er utstilt hos Scrapomaniabutikken dersom du vil ta en nærmere titt!

Ønsker deg en fortsatt fin 6.Desember.

Klem fra Marie!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar