tirsdag 23. desember 2014

23. desember, dagen før dagen

Ja da er dagen før dagen her... ute pisker regnet på vinduene mine... inne springer to kattunger som to ville energibunter.. og jeg sitter godt plantet i godstolen med en herlig kopp espresso... (og en sjokoladebit, for det er jo lillejulaften.. og da er det vel lov.. )

Men over til tagen jeg vil vise dere i dag.. jeg har valgt lilla, siden i dag er siste dagen i advent.. og når kvelden kommer så er det røde lys som gjelder her i huset... så da måtte det bli en enkel lilla juletag i dag... 


Jeg har brukt en sort tag og det første jeg har gjort er å stemple vingene fra Prima med hvit memento lux... deretter har jeg tatt på litt restemix av embossingpulver (jeg blander alle smårester sammen).. Stemplet teksten God Jul fra Scrapomania med samme fremgangsmåte.. deretter har jeg limt på snømannhodene, tatt på litt gel medium her og der på de og strødd over glitter.. Når isse var tørr malte jeg hele tagen med "hvit" silksmaling som har lilla glimmer (på sort vises da kun det lilla, utrolig stilig effekt).. så litt stjerner her og der med stickles glitterlim på seg... og vips.. så enkelt og så gøy... 



 Så med denne siste tagen nå i førjulstiden vil jeg ønske dere alle en strålende julehøytid... må den bli fredelig og herlig... 

Stor juleklem fra LindaSS


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar