søndag 20. mars 2016

Art Journal side

Hei alle sammen

Art Journal, eller AJ er det desverre ikke så ofte jeg viser dere lenger og det er litt dumt.. Art Journaling er en veldig fri form å leke seg på, og det er en fantastisk måte å få tømt hodet på..  Så i dag vil jeg gjerne vise dere en AJ side som jeg har laget, med en tekst som jeg tror vil passe oss alle.. 


Jeg har her valgt å kun bruke pigmentpulver (brusho og Bistre) sammen med vann.. Og det skapet et utrolig flott liv i bakgrunnen.. Målet mitt med denne bakgrunnen var å få frem konstranster mellom det lyse og det mørke, og muligheten til å se det du vil se.
 

Som jeg sa, jeg startet med blanke sider og disse herlige pigmentpulverne.. Strødde de på litt og litt, vann ble sprutet på.. 
 

Varmepistolen ble brukt mellom lagende (for å unngå for mye vann på siden)
 

Og jeg brukte også spritzer tool fra Tim Holtz til å flytte litt på fargene... (Den blåser luft slik at de flytter seg)


 
 
Herlig ikke sant


Og så enkelt er bakgrunnen ferdig.. Så gøy og så lekkert resultat.. 



Jeg har skrevet teksten ved hjelp av gesso, og de små stjerne er stemplet med gesso.. 



Så i år skal jeg bruke påsken til å fokusere på mine muligheter, og ikke mine problemer... 



Håper du fant litt inspirasjon, husk en AJ side kan du lage av hvilket som helst ark, gamle bøker o.l. du har.

Klem fra LindaSS
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar