lørdag 20. august 2016

Bokkort til dåpsbarn

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne få vise dere ett bokkort laget til dåpsbarn. Dette var utrolig morro, og ikke spesielt komplisert. Bokkortet mitt er laget til ett jentedåpsbarn :)


Basen på kortet er laget i kartong og kledd med ett av mine absolutt favorittmønsterark fra Papirdesign - Hell og Lykke - Lev livet. Dette arket har jeg brukt i utallige av mine prosjekter, men blir aldri lei av det. Kantene er svertet med Distress ink - Tim Holtz


Jeg har brukt en doily fra Dovecraft, roser fra Papirdesign og en liten bamsecharm festet fast i ordet "baby". Dette er en dies fra Marianne design som jeg har kjøpt for en god stund siden, så den vet jeg ikke om er å få tak i lenger. 



Sidene på kortet er brettet som ett trekkspill for å danne "sidene" på boken. 



Plass til ett skrivefelt inne i kortet.

Håper dere har latt dere inspirere på en lørdag :) Ha en fin helg alle sammen :)

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

5 kommentarer: