søndag 21. august 2016

Vinterkort

Hei alle sammen..

I dag har jeg lyst å vise dere et enkelt vinterkort jeg har laget.. Jeg elsker julepapirene som Pion har, og de er så fine at det hender seg at jeg ikke har råd å bruke dem, men det har jeg bestemt meg for å slutte med.

Så i dag vil jeg vise dere, ikke et julekort, men et vinterkort laget med et av arkene fra Pion som er delt i 6x6, for disse er jo helt genale til kort.. 


Jeg startet jo helt enkelt med å dele inn arket, og så ville jeg bruke min nye herlige stempelplate fra Joy til å ta litt ekstra snøkrystaller på det som skulle bli min bakside av kortet.


De kan være vanskelig å se, men de kommer frem i ulike lys og vinkler...


Og noen på fremsiden, men denne gangen ville jeg også ha lit glitter på (og som du ser av disse geniale arkene så får du laget et kort med mange ulike mønster som allle passer sammen).. 


Så utrolig gøy med embossing... Jeg strødde også litt chucky white pulver her og der på fremsiden av kortet som jeg varmet fra undersiden.


På innsiden ville jeg at det skulle være mulighet for et gavekort, og da måtte den geniale gavekortholderdiesen fra Kort og Godt frem, sånn i tilfelle.. Denne diesen gjør det jo bare så enkel.


Fremsiden ville jeg helt enkelt pynte med trær... Masse trær... Og hva er vel da bedre enn denne herlige diesen fra Joy da... Jeg har brukt noen av trærne sammenhengende... Og noen har jeg klippt fra hverandre.. (Og PS jeg trengte ikke å embosse dem etter at de var trykkt ut, de ble sånn etter at jeg kjørte de frem og tilbake i Mr. V (les: Vagabond))


Og vips så er kortet ferdig.... Enkelt stempel fra Kort og Godt på baksiden...


Er det ikke bare et utrolig flott motiv (jeg skal lage noen julekort med dette motivet her altså.. Ingen tvil om den saken)


Gavkortplassen inni kortet


Begge sider inni (det ene arket var det perfekt ark for skrivefelt.. Syns du ikke... Imellom arkene har jeg valgt en tynn strimle med litt av begge ark på seg... 


Og så til slutt skogen på fremsiden... Det store treet er fra Marianne Design og det samme er glitterkartongen glittertræne er stanset ut ifra... 


Da håper jeg du fant litt inspirasjon og kanskje vil du lage et vinterkort du også... 

(PS: Beklager litt dårlig lys på bildene, men det var tåke både i dag og i går og veldig dårlig bildelys)

Klem LindaSS














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar