mandag 29. august 2016

Julekort

Hei!

Idag vil jeg vise dere et julekort jeg har laget med de nyeste julepapirene fra Pion Design.


Motivet er fra et mønsterark i juleserien til Pion Design - Greetings from the North Pole, og det samme er alle mønsterarkene som er brukt .De er bygget lag på lag, og her har jeg brukt 3D puter for å lage dybde. Alle kantene er rufset og svertet. Motivet og rammen rundt er stanset ut med en rund dies fra Lifestyle Crafts



Jeg har pyntet med blomster og flosstråd, og bak motivet har jeg lagt et bånd med små kuler fra May Arts.  Juletrærne er stanset ut i foam, og det samme er snøkrystallborden fra Yvonne Creations.

Har du begynt på julekorta dine du? Jeg er fremdeles i skikkelig julemodus om dagen ;-)

Klem fra Marie. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar