torsdag 17. oktober 2013

Holiday Hug

Heisann, Denne gangen har jeg utfordret meg selv litt. Jeg går som regel for de duse, varme fargene.
Her har jeg prøvd meg på et stempel fra Penny Black - Holiday Hug. Nissen kan jo ikke være annet enn rød? Derfor hadde jeg her ikke noe annet valg enn å prøve meg på litt sterkere farger. Stempeltrykket er fargelagt med Copic Sketch Markers.

Trærne er stanset ut med Magnolia - Slender Firs i et grønt bazzil-ark. Det samme er bladet bak blomstrene, som også er en dies fra magnolia.
 
 
For å lage snø har jeg brukt en Snow Marker. Synes denne gir en kjempefin effekt, og den er artig å jobbe med. Du tegner på der du ønsker og bruker varmepistolen over. Da popper det opp :)

Jeg har også brukt litt glitter oppå denne.

Helt nede på kortet har brukt Mini Pom Poms, som ser ut som snøballer.
 

Jeg har brukt Stampendous Shabby Embossing Enamel til å dekorere både utenpå og inni kortet.  
 

Igjen har jeg brukt dette fine stempelet fra Papirdesign - Høytid så fin.


 
Snart er det helg. Ønsker dere en finfin torsdag.
Klem Stine.


1 kommentar: