torsdag 10. oktober 2013

Høsttag

Oktober er jo en skikkelig høstmåned...og jeg fikk så lyst å lage en høsttag...


 
Jeg startet med å legge lag på lag med diverse restepapir.. for å skape dimensjoner.. limte de fast ved hjelp av gel medium (passet på at det bare ble litt gel medium på oversiden av papiret)..
 
Deretter ett lag med modeling paste (som jeg farget med sort og sølv metallic alkoholblekk), så tok jeg på litt copper art Anthology maling.. Tok så en ny tag og la den over og presset de sammen..  Løftet så tagene forsiktig fra hverandre.. dermed hadde jeg skapt en herlig effekt i malingen min... enkelt og så stilig effekt..
 
 
Før malingen (modeling pasten og art Anthology malingen) hadde tørket tok jeg på embossingpulver i sølv, gull og copper på virkårlige steder.. Deretter smeltet jeg dette med varmepistol..
 
Neste steget mitt var å bruke distress rundt kantene og der jeg ikke hadde tatt på medium.. Jeg brukte fargene gathered twigs, rusty hinge, en rød, en skikkelig Orange og sort..
Etter dette brukte jeg inka gold over alle "humpene"...
 
Enkelt pyntet med ett bånd, noen perler og en blomst... her ville jeg at bakgrunnen skulle være det man så.. :D
 
 
Og så vil jeg vise dere litt sneaky sneaks på prosjektkitet som slipper den 15. oktober.. og dette kan du så klart forhåndsbestille i nettbutikken nå...
 
 
Har brukt noen småting i tillegg det du finner i kitet, men dette er som regel ting mange av oss allerede har, eller som ligner.. full liste på hva jeg har brukt i tillegg til kit'et kommer på tirsdag..
 
 
Klem LindaSS

2 kommentarer:

  1. For noen herlige sniktitter Linda, gleder meg virkelig til å se helheten for disse ser virkelig flotte ut:) Og ja, GLEDER MEG til kit'et kommer så jeg får leke selv også!!
    Flott høsttag du har laget også. Klem Hege.

    SvarSlett
  2. Her har du lekt deg skikkelig med ulike medium og fått herlige effekter :)
    Fem dager til utsending :) JIPPI!!!!!!!

    SvarSlett