fredag 11. oktober 2013

Lykkes reise til julestjernen

Hei alle sammen! Her kommer nok en julete LO fra meg. Falt pladask for disse eventyrlige mønsterarkene Wintertime fra Pion Design. Synes ofte at det kan være litt vanskelig å scrappe når mønsterarket danner et bilde i seg selv, men denne gangen var det omvendt.... og Lykkes reise til julestjernen ble til.
På himmelen har jeg brukt stjerner fra Tim Holtz. Som sne har jeg brukt diverse fra Stampendious Frantage Encrusted Jewel Kit. Chunky White Embossing Enamel som er embosset direkte på arket samt små utpunchede snekorn som jeg har embosset med Crystal Embossing Powder og Multi Crystal Glitter Mix.
Ville at skogslandskapet skulle komme litt mere frem, til dette brukte jeg tre-dies fra La La Land. Her stanset jeg dem ut i hvit kartong og brukte Distress Ink for å gjøre dem grønne og mere livaktige. Brukte Snow Marker og Glamour Dust for å lage snø på trærne og på bakken. Hjortene skar jeg ut med skalpell fra et mønserark i samme serie. Lykke har fått seg englevinger fra La La Land dies og krone i chipboard fra Dusty Attic. Måtte jukse litt med smykket til Lykke og la oppå et chipboardhjerte, slik at hun fikk seg likedan smykke som prinsesse Sonja i fra filmen.

Ønsker dere alle en god scrappehelg :-)
Mvh Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar