søndag 27. oktober 2013

Nytt julekort -penny black, winter fairy

I helga har det vært scrappetreff i Ålesund igjen. Et kjempekjekt treff med ca 60 kreative, superhyggelige damer.
Jeg fikk gjort ferdig et kort som jeg begynte på forrige helg på Moldetreff. ;)

Lyserosa er vel ikke den vanligste fargen å velge på julekort, men jeg syntes det passet så godt til denne søte alven. Mønsterpapiret er Kort og godt -symfoni -baby rosa.
På kantene har jeg brukt bartepunchen fra Martha Stewart. Den ligger ikke i nettbutikken akkurat nå, men du finer den i butikken på moa.

Stempelet jeg har brukt, er Penny Black -winter fairy . Jeg har fargelagt motivet med distress markers, pensel og vann. På vingene og snøballen har jeg hatt på clear utee og litt fint glitter. Rundt motivet har jeg strødd litt stampendous hvit frantage embossing og glitter embossing.

 Her har jeg brukt denne utrolig lekre diesen: Joy! Cutting & Embossing - Willow Border Program Franse Leli


Scrappeklem fra Rannveig K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar