lørdag 13. september 2014

Gaveboks til en liten pike.


Hei.

Jeg har laget en liten gaveboks til en pike som snart kommer til verden. Denne boksen er akkurat passe til en liten gave som for eksempel en smokkesnor, vognpynt, smykke etc. Boksen er laget av en kartong i str 30*30.


Jeg har brukt rosa kartong som base til boksen, og mønsterarket er dette fra Kaizercraft - Pitter Patter- New Born. Nydelige mønster og farger. Die-cuts er fra Kaizercrafts samme serie. Jeg har pyntet med forskjellige blomster, og rosa halvperler fra Papirdesign. Navnet er alfabetstickers  fra Storyteller.  Jeg har pyntet med ulike bånd. Sløyfen har jeg knyttet ved hjelp av min Mini Bowdabra Bowmaker. Jeg bruker denne masse, og kunne ikke klart meg uten. 


På den ene siden har jeg laget en lomme med plass til en liten lykkeønskning/hilsen. Her har jeg knyttet på en tag med en nydelig tekst. Dette er en die-cut fra samme serien til Kaisercraft. Samme bånd på denne som resten av boksen.

Ønsker deg en strålende dag!!

Hilsen fra Marie. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar