lørdag 20. september 2014

Gavepose.

Hei hei.

Scrapomania har fått inn så utrolig masse flotte nyheter nå, blant annet denne herligheten her fra Joy Crafts. Dette er en dies som passer perfekt for oss som lager gaveposer til jul :-) Disse små gaveposene er så kjekke å gi bort enten med godis, telys/fyrstikkeske (som jeg har valgt) eller noe annet spennende :-)



Her har jeg laget en cellofanpose fylt med duftlys og en dekorert fyrstikkeske. Papiret som jeg har dekorert fyrstikkesken med er dette fra Pion Design - Days og Winter , Christmas flower. Dette er så flott i seg selv at jeg har ikke hatt noe annen pynt på.


Arket som er brukt på å stanse ut snøkrystallen er samme papiret som på fyrstikkesken (baksiden). Jeg har brukt Tim Holtz Distress Ink - Pumice Stone på snøkrystallen, og pyntet med en halvperle.


På baksiden av fyrstikkesken har jeg brukt et stempel fra en julestempelplate fra Staz. Posen har jeg pyntet med et tynt bånd også fra Staz. Denne finner du her. Jeg har brukt små gluedots for å holde på plass båndet. Jeg er nok allerede litt i julemodus (jada jeg vet det bare er september), men jul er bare så herlig!!!! :-D 

Ønsker deg en fin helg videre!

Hilsen fra Marie.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar