onsdag 10. september 2014

Rusttag

Hei alle sammen..

I dag vil jeg vise dere en tag jeg lagde på butikken i går...hadde det så gøy med å sitte på godtebutikken og leke seg...  For dere som skal til Lillestrøm så skal vi også holde en demo på disse teknikken... så kom innom og hilse på oss... .. Akkurat denne tagen ligger nå på butikken hvis du vil se litt nærmere på den... 


Jeg startet helt enkelt med stensil fra Prima og Ferro (det er en grov type modeling paste som har litt granittfeeling).. Før den tørker så har jeg tatt over ett lag med embossingpulver (med glitter i).. Akkurat den jeg har brukt her er en blanding av holografic, distress walnut stain, rester fra frantage og mer.. . Jeg blander alltid små embossingpulver rester sammen i en krukke.. genialt til slike prosjekter som dette.. 

Neste steg var å tørke dette, så lime på blomster, glasspeler (disse får en flott liten pakke av for kun 25,- i butikken, med forskjellige størrelser) og litt metallpynt... Bruk gjerne en gel medium som lim (de nye 3D fra Prima og Finnabair er bare geniale til dette).. Så var det bare å miste... Bruk to til tre farger, det er enklest... og kitene med glimmermister (du får fire mister som passer supert sammen i en pakke) er geniale...  Så har jeg gått over og markert litt av toppene og perlene med silksmaling, slik at de lyser litt mer opp... 




Så da håper jeg du fant litt inspirasjon.. og så er det bare å stikke innom butikken eller nettbutikken så finner du alt du behøver.. D:

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar