tirsdag 31. mai 2016

Bryllup


Hei alle sammen

I dag vil jeg gjerne vise dere en liten utfordring vi fikk med Cathrine (les: sjefen sjøl)..


Jeg fikk tilsendt et stempelsell og noen swirls og beskjed om å lage bordkort og invitasjon til bryllup.. 


Selve stempelsettet er fra Staz og passer helt perfekt både til invitasjon og ikke minst bordkort.. Den lekre teksen neders hadde vært super til å bare stemple på en bit papir, og vips bordkort ferdig.. 


Mitt valg ble å gjøre det enkelt, noe jeg (eller andre) lett kunne reprodusere mange av uten at det tok alt for lang tid..  Og på en måte der man også kunne få god hjelp av andre.. Stempelet vi gifter oss hadde vært nok også i seg selv til å være fronten, men jeg måtte bare bruke det herlige brudeparet jeg hadde... Er de ikke søte...  Videre fant jeg frem bryllupsbilene mine og brukte disse på både bordkort og invitasjon.


Dato er stemplet med et datostempel (som man stiller på selv) og så har jeg brukt litt osteklut under sammen med bling.. Og på baksiden av invitasjonen har jeg satt en liten bil.. 


Selve bordkortene lagde jeg helt enkelt, stemplet på "her sitter" fra stempelsettet, clear embossingpulver over for å markere det litt ekstra... Og vips så enkelt.. Disse kunne jeg lagd mange mange av uten problem... Perlene under er for å markere veien videre, men bordkortene er like fine uten..


Håper du fant litt inspirasjon og fikk lyst å prøve du også..

Klem LindaSS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar