søndag 9. oktober 2016

CAS julekort

Da jeg så det nye stempelsettet fra Joy! visste jeg at jeg hadde lyst til å bruke de til CAS kort. Det er så mange muligheter med slike stempel - alt fra vanlig stempling, maskering til embossing. Sistnevnte er det jeg valgte denne gangen.


Kortbasen er i bazzill dark kraft i størrelsen 4" x 6". I tillegg har jeg brukt bazzill metallic gold. 



Jeg stemplet juletreet med og embosset med gull. I tillegg har jeg festet litt halvperler, samt en liten trestjerne i toppen. Sirklene jeg har stanset ut, er dies fra Kort og Godt.


For å få litt dimensjon i kortet, har jeg valgt å bruke 3d limputer. I tillegg har jeg brukt litt gullstreng, en knapp og granbarpunchen fra Martha Stewart.


I tillegg måtte jeg ha med "God jul" fra stempelplata til Kort og Godt.



I stempelsettet "Christmas tree" fra Joy! får du 4 lekre og veldig ulike juletre. Jeg gleder meg virkelig til å bruke disse videre på mine juleprosjekter!

Ha en fin fin scrappe-søndag!

Klem Ingvill









2 kommentarer: