fredag 7. oktober 2016

Eksplosjonsboks med barnevogn i 3D

Heisann :)

Denne gangen har jeg laget en eksplosjonsboks med barnevogn i 3D til ett dåpsbarn. Jeg tok utgangspunkt i en dies av en barnevogn. Jeg vet at den jeg har brukt er utsolgt for øyeblikket, men den kan nok komme inn igjen om der er interesse for det :) Jeg har i tillegg brukt 1 av mine nye favoritt tilbehør, nemlig plastkuplene fra Prima marketing :) Den brukte jeg på lokket av boksen. 




Inne i kuppelen har jeg brukt en dies med påskriften baby fra Marianne design. Samt litt forskjellige blomster.


Gyngehesten er dies, men jeg husker nå ikke helt hvilken fabrikant den er fra og vet at denne også er tom i nettbutikken.


Barnevognen er jo fin slik den er som dies, men jeg så på den og fikk så lyst å lage den i 3D. Derfor stanset jeg ut 2 stk og laget kalesjen og bunnen i vognen, samt festet fast ett håndtak. Håndtaket er en sølvsprayet grillpinne.






Jeg har brukt stempler fra Kort og Godt :)

Håper dere fant litt inspirasjon :)

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar