lørdag 8. oktober 2016

Godteposer (til messe o.l.)

Hei alle sammen..

I dag vil jeg gjerne vise dere noen godteposer jeg har laget... og jeg har brukt masse dieser og et par tre blomster.. 

(Beklager kvaliteten på bildene, da det var litt mørkt når jeg tok dem)


Som du ser er disse laget i vinter/juletema.. 


Det første jeg gjorde var å finne frem trekantposene og fylle dem, brukte en stiftemaskin for å stifte dem sammen på toppen.. Så var det å begynne å stanse ut.. 


Stanset ut i skum, herlige ikke sant... Disse trærne er jo bare så fantastiske.. akkurat perfekt til størrelse til både store og små prosjekter.. 


Og så en av mine nye favorittdieser, stjernene fra Prima... ohhh... disse er også stanset ut i skum..



Denne diesen her er super til å klippe fra hverandre, for å få litt ekstra liv i bakgrunnen din... 


Så disse søte da... Toppersene som følger disse tagsdiesene fra Marianne design er bare supre.. og så disse søte greinene da... så herlige.. 


Og så til slutt selve basen til toppen.. jeg delte denne på midten slik at den ble brettet over... :D 


Og så var det bare å begynne å pynte... 


Litt blomster er jo bestandig gøy og så en hvit eyelet i hullet på tagtoppersen.


Baksiden har også fått noen stjerner og stempel.


Har det veldig gøy med disse og skal lage meg noen flere med ulik fyll i posene.. 


På stjernene har jeg tatt litt star dust stickles... og under det hele litt osteklut.. 

Håper du fant litt inspirasjon til å lage dine egne du også (til enten å selve på messe, eller som en super venn/venninnegave)

Klem LindaSS













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar