mandag 10. oktober 2016

Julekort med kuppel

Heisann :)

I dag vil jeg gjerne vise dere ett julekort som jeg har laget. Her kommer da det siste (foreløpige) prosjekter med kuppel fra Prima marketing der det følger med 3 kupler i hver pakke :)


Jeg har brukt hvit Bazzill som base til kortet og mønsterark Papirdesign - gledelig jul - snø i luften.


Den herlige diesen med nissen i sleden og reinsdyr er fra Kort og Godt. Denne finner jeg ikke i nettbutikken for øyeblikket, men der finnes en annen dies fra Dixi som også godt kan brukes. 



Innsiden av kuppelen har fått dies fra Joy! med utstansing av hus og trær. Denne synes jeg var skikkelig lekker, og vet den kommer til å bli mye brukt :)


Håper alle nyter den fine høsten og at dere fant noe inspirasjon :)

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar