søndag 16. april 2017

Stilfullt til konfirmanten.

Disse stilfulle dressjakke-kortene har jeg laget noen ganger nå og jeg synes de er kjempeflotte! I de senere år har det kommet flere typer med dies som en kan bruke til disse kortene. Jeg velger å brette de selv. Disse slår alltid godt ann.


Selve dressjakken og slipset er laget av bazzill, Walnut. Skjorten og lommetørklet er også laget av bazzill, French Vanilla. Som knapper på jakken har jeg brukt små halvperler.



Vesten er laget av mønsterark fra Papirdesign. Svertet kanter og "lommer" med Vintage Photo. Små halvperler som knapper også her.


Når en åpner skjorten så er det plass til personlig hilsen og en kan legge penger her. Jeg har brukt borrelås for å holde jakken lukket, men magneter fungerer også veldig bra.


Stempelteksten er fra Kort&Godt og er en plate jeg liker kjempegodt. 

Fortsatt god påske!

Klem fra DT Belinda



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar