lørdag 1. april 2017

Herrekort

Hei på dere!!

I dag vil jeg vise frem et posekort jeg har laget til en mann som fylte 65 år for en stund tilbake. Jeg har tatt utgangspunkt i en vanlig gråpapirpose, og kuttet den i passelig størrelse.

Jeg har brukt mønsterpapir fra Pion Design - Mister Tom's Treasures. Denne serien er helt perfekt til herrekort.



Jeg har svertet og rufset kantene, og limt papirene lag på lag. I tillegg har jeg klippet ut noen detaljer fra mønsterpapiret - "Tags".

Jeg har pyntet med metallklype og kamerarull fra Tim Holtz Idea-ology.

Innsiden av posen er pyntet med samme mønstepapir-serie.


Teksten "Gratulerer" er chipboard fra Papirdesign som jeg har svertet i svart blekk.

Bak motivet har jeg lagt en tag, og hatt i litt svart hyssing.


65 er stanset ut med en dies fra Kort og Godt.


På tag'en som man drar opp fra posen kan man skrive en personlig hilsen. Her har jeg også pyntet med litt utklipp fra mønsterpapirene.

Gaven ble en trekasse fyllt med litt godis :-) Trekassen er det mannen min som har laget! Denne er fin å bruke senere til oppbevaring, pynt eller å bære flasker i ;-)


Håper dere alle får en fin og kreativ helg!!

Klem fra Marie.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar