tirsdag 18. november 2014

Pop-up bryllup

Nytt pop-up kort fra meg i dag.
Tok litt av i størrelse dette kortet, da jeg så gjerne ville bruke desse papirene med teksten bryllup fra kort og godt.
Papiret er så stivt i seg selv at jeg brukte det som base for hele kortet. 
Perlene hjelper også til og stiver opp hele kortet.

Når du beveger på det kommer hele stasen frem.







1:Gjerdet i front fra la-la-land med hjertebord nederst fra magnolia.
2 : dobbelt hjerte fra joy!
3: desse lånte jeg av en venninne.  Hjertene er fra memory-box, men den andre husker jeg ikke navnet på, men den måtte bare Være med;)
4: ramme fra spellbinders med stempel fra Scrapomania
5: Hjertevimpel fra penny black og søte hjerter, hengende i sløyfe fra memory-box.

Desse diesene kan du bestille hos Scrapomania.

Stemplene er fra Scrapomanias eget design - Bryllup





Rammene på klaffene er også fra spellbinders.
Under desse ligger det også små magneter for at kortet skal holde seg mer sammen før det foldes ut.

Baksiden på kortet med plass til personlig hilsen:


Jeg har også her brukt den fantastiske glitterbrushen fra zig i fargen Clear flere steder på kortet. Bare synd at kameraet ikke fanger opp dette:/

Mvh kitt jorunn.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar