torsdag 13. november 2014

LO av pus

Hei på dere :-) 

Har laget en LO på oppdrag, og den har jeg lyst å vise dere i dag. Stort sett så scrapper jeg bilder av barna mine, men denne gangen scrappet jeg en katt for en kollega av meg :-)


Mønsterarkene jeg har brukt er Imagine Blå fra Kort og Godt og Lykke fra Papirdesign som er å finne på Scrapomania på Moa. La en blondekant som ramme rundt hele LO'en. I bunnen av LO'en har jeg brukt Modeling Paste på stensilen Honeycomb fra Prima. Under fotografiet la jeg en ramme av jute som jeg har malt over med hvit Gesso, samt Pearl String. Pus har fått seg krone i chipboard fra Dusty Attic som jeg har malt med Gesso og hatt på glitterlim. "Selma" er skrevet med Wooden Letters fra KaiserCraft.


Forutenom diverse blomster har jeg brukt svirl-dies fra Die Namics, og jeg har pyntet med pil og hjerte fra Melissa Frances Resin.


I ene hjørnet oppe pyntet jeg med et skjønt fuglebur fra Joy.

Takk for titten!

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar