onsdag 19. november 2014

Christmas Fairies

God onsdag dere.
Når har jeg kommet i skikkelig julemodus. Her har jeg laget et julekort i sterke farger, for meg å være. I tillegg til at jeg har brukt flere lag med kartong, har jeg brukt dette fine papiret fra Papirdesign. 


Motivet mitt er et ferdig fargelagt stempeltrykk, Christmas Fairies, som jeg har pyntet med glitter, og pearlstring rundt sirkelen.  

Den utrolig fine "blomsten" i venstre hjørnet er fra Petaloo, og finnes i butikken i flere forskjellige farger. Den er bare så dekorativ og fiiin. 
Den lille flasken har jeg fylt med glass beads, og rødt glitter.


God Jul er stanset ut med en dies fra Scrapmagasinet. Du kan finne den i den fine butikken på Moa

Teksten inni kortet, er stempelet fra Papirdesignhøytid så fin
Jeg har også pyntet med et par røde perler inni kortet. 


Ønsker dere en fortsatt nydelig uke. 


Klem fra Stine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar