lørdag 22. november 2014

Julehilsen til store og små.

Blogger en sen lørdagskveld, og her kommer enda et julekort. 


Denne gangen har jeg også brukt et ferdigfargelagt motiv. Motivet har fått litt glitter på seg her og der, og denne gangen brukte jeg Zig Glitter. Disse er utrolig fine, og finnes i flere farger. Rundt kanten på stempeltrykket, og på det grønne mønsterarket fra Pion Design, brukte jeg Stickles glitter lim.

For å lage snøen har jeg brukt en Snow Marker, men vil også anbefale denne. Den har en spissere tupp, litt lik som på Zip Dry limen

Teksten og den ene snøkrystallen har jeg festet med 3D puter
Ellers har jeg brukt Doilies i to ulike farger, osteklut, og bling


Snøkrystallene inni kortet har også fått litt glitter på seg. 



Ønsker dere en fortsatt fin lørdagskveld. NYT den.
Klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar