torsdag 6. november 2014

LO med flere bilder

Heisann :-)

Jeg synes det ofte er vanskelig å lage LO'er med flere bilder, men denne gangen så var det bildeserien i seg selv som var festlig, så da måtte jeg bare pushe meg selv utenfor comfortsona :-) Bildeserien er av Vilde og pappaen som holder på med datamaskina og tar noen "selfies".

Jeg brukte mønsterark fra Primas Ephiphany Collection til denne LO'en. Brukte Modeling Paste på en Prima-stensil i bunnen av arket og la deretter lag på lag med mønsterark og bølgepapp som har blitt distresset med sort Gelato. Alt dette er å få tak i på Scrapomanias butikk på Moa. Klattet på med litt Gesso her og der etterpå. Har lagt på blomsterblonde og blonder med sirkel også, begge disse er også fra Prima.

Jeg har pynta med svirler og denne hærlige lysekrona fra Fabscrap. Disse har jeg malet med hvit Gesso og deretter hatt på glitterlim som en siste finish.

Har til slutt pynta med litt blomster og en hel masse med glitrende halvperler fra Prima :-)

Klem fra Tanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar