tirsdag 11. november 2014

Herlige Tilda.

Et seint innlegg fra meg i dag. 
Det er godt å kunne finne roen på scrapperommet når alle barna sover søtt. 

På dette kortet har jeg brukte dette stempelet, av herlige Tilda, fra den nyeste serien til Magnolia, Waiting for Christmas. 
Stempelmotivet har jeg fargelagt med Copic sketch markers, mine absolutt favoritt tusjer. 


Rundt stempeltrykket har jeg brukt hvit pearl string, og en ramme, stanset ut med en spellbinders dies. 
Bak hele motivet har jeg brukt en julerød doilies.
Trærne på sidene er stanset ut med en Magnolia dies. Disse har fått litt snø på seg, som er laget med denne snow markeren. 


Mønsterarket er fra Pion Design.
I sløyfen har jeg festet en liten Charms med God jul.
Du finner flere varianter her

Ønsker dere en riktig god natt.
Klem fra Stine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar