lørdag 30. juli 2016

Enkel tag

Hei alle sammen

Når jeg får meg noen nye produkter så elsker jeg å teste de ut på en tag, både for å se om de funker slik jeg trodde (noen ganger får man overaskelser) og hjelper meg på vei kreativt.. Derfor har jeg i alle fall en 20-100 ulike tags liggende klar i skuffen min, noen kjøpt, noen stanset ut selv og noen klippet ut selv (ved å bruke andre som mal)


Og slik ble det også denne gangen, når jeg fikk min herlige pakke fra Scrapomania på pulten


Som dere ser så kjøpte jeg meg tre dieser fra Marianne Deisign
bladene og blomsten
Musikknotene (som jeg har brukt i dag)
Crystal drops (måtte jo teste disse jeg også)
Stempelsett fra Timmern him self (visste med en gang at disse måtte jeg embosse)

vel det var shoppinga mi, nå over til tagen med testing av noen av disse herlige produktene


Første jeg gjor var så stemple med embossingblekk og brukte embossingpulver (slikt med noen finkornete og noen grove i) Ble det ikke herlig.


Så fant jeg frem et brunt resteark og stanset ut noen mursteiner


Til slutt stanset jeg ut noen musikknoter, påførte litt glossmiddel på hver note..og vips ferdig... 


Veldig gøy å teste ut nye produkter på denne måten


Håper du fant litt inspirasjon og så gleder jeg meg til å teste ut reste av produktene mine.. 

Klem LindaSS







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar