lørdag 16. juli 2016

Tre produkt = et kort

Hei alle sammen

Det er noe som heter at alle gode ting er tre (+ bazzill da), og når man har så flotte ark som dette er det virkelig sant. 



Her har jeg helt enkelt funnet frem et helt herlig ark fra Kaisercraft (som jeg egentlig ikke haddde råd til å bruke, det er jo bare så fint).. Og når du har et så lekkert ark som dette med denne flotte teksten, ja da trenger man faktisk ikke noe ekstra stasj.


Jeg har tatt et sort bazzill i og delt det i to, altså størrelse 6"x12", foldet (scoret) på 3" og 9" og dermed hadde jeg to flapper. Deretter har jeg tatt mitt mønsterark og scoret det i to biter 1/8" mindre enn selve steedet de skulle på.. Dvs to biter 1/8" mindre enn 6x6 og fire biter 1/8" (på alle kanter) mindre enn 3x6"


Inni kortet har jeg stanset ut en ramme med en spellbindersdies i litt hvit restebazzill og svertet kantene med distress black soot.


Så har jeg helt enkelt tatt litt vokst tråd i rundt kortet.. Så enkelt og vips ferdig.. Enkler kan det vel ikke gjøres, eller hva?



Og siste bildet viser baksiden... Bare digger dette papiret altså (disse blomstene er også lekre å gi bittelitt farge med f.eks tusj eller mister)

Håper du fant litt inspirasjon og fikk lyst å kreere litt du også.. :D 


Klem LindaSS






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar