fredag 15. juli 2016

PL-kit juli 2016

Hei. I dag er det kit slip hos Scrapomania. De kommer ut med kort-kit og Project life kit hver måned. Jeg har lekt meg med project life kitet.

Som vanlig har jeg filmet kitet når jeg fikk det.




Denne gangen var det ett nydelig kit, med blomster og sommerfugler, blonder og fjær og mye mer.
Og jeg har virkelig kost meg med det.

Først ut er en liten pl-side av noen elger jeg møtte på veien for lenge siden på en nordlandsreise.


Her har jeg brukt noe av tre figurene, blonde blomsten og enamel dots.


Elgen er ett staselig dyr, og ikke ofte jeg får fanget de kamera sånn som dette.


Neste side er fra en ferie tur. 
Her fant vi ett tre som var strikket sokk til. Var veldig kjekt å kose med treet. 


Brukt washitape som matte under bilde


Her har jeg virkelig lekt meg meg fjær og doilien


Så er vi over til eldste gutten i huset sin konfirmasjon. 


Obligatorisk familiebilde her i huset er bilde av alle barna. Samla. 
Her har jeg skjært til bilda, sånn at 2 bilder får plass i en 10*15 cm lomme


Her har jeg lekt meg washi tapen.


Til slutt har jeg laget en side av da lillegull var liten gutt. 


Her har jeg lekt meg med ostekluten. 



Denne gangen fikk jeg også veldig lyst til å lage ett kort. 
Og hele kortet er laget med ting som var i kitet.






Håper du har fått litt inspirasjon til månedens kit. Jeg vil ihvertfall anbefale dette kitet varmt. 




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar