fredag 29. juli 2016

Staffelikort

Heisann :) 

I dag er jeg tilbake etter en hel sommerferie uten scrapping. Hele 4 uker uten å ha scrappet noe som helst. Det har vært både godt og veldig rart. Denne uka har jeg fått prøvd meg på ett staffelikort. Det har jeg aldri laget før, men det var veldig gøy og absolutt ikke det siste som blir laget her i gården :)

Til mitt kort har jeg brukt kolleksjonen til Maja design - summertime. Disse finnes i både røde og blå toner. Jeg har brukt de blå. Fantastisk kolleksjon med utrolig fine motiver. Basen er blå Bazzill

Jeg hadde en tanke om å lage en halvballong til dette kortet. Jeg klippet ut en liten jente fra Maja design - summertime - by the sea - diecuts mønsterark, og satt henne oppi ballongkurven. Har festet fast ett skrivefelt på kortet. 


Kortet vist fra siden.


Kortet fra baksiden.



Det var det jeg hadde å vise dere for denne gang. Håper alle har hatt en fin sommer. Sommeren er en kort, men herlig årstid. Fremfor oss nå ligger en mange mørke kvelder hvor scrapping kommer til å bli mer prioritert her hos meg ihvertfall :). Hos Scrapomania suser det inn julevarer og er du interessert i å tjuvstarte litt på julens forberedelser, finner du allerede mye godbiter. Så ta en titt innom den fysiske butikken i fremmerholen, eller sjekk ut www.scrapomania.no

<3 Happy scrapping <3

-Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar