søndag 3. juli 2016

Godjenta - min aller første LO

I alle de årene jeg nå har holdt på med denne herlige hobbyen, har jeg sett så utrolig mange flotte LO'er, men aldri prøvd meg på en selv. Men, nå fant jeg ut at det var på tide å utfordre meg selv til nettopp det!

Resultatet ble en nybegynner-LO med bilde som ble tatt i bryllupet vårt i 2011, da snuppa var litt over 1 år. Jeg elsker dette bildet <3



I tillegg har jeg brukt ordet "Godjenta" fra Wycinanka, enamel dots og paljetter.



Banneren har jeg laget med punch fra EK Success, og resteark fra Maja Design. Rammen rundt snuppa er stanset ut med Joy! Cutting & embossing stencil - square braces #535.



Håper jeg har inspirert deg til å prøve noe du ikke har prøvd før.

Ha en fin scrappesøndag!

Klem Ingvill



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar