onsdag 6. juli 2016

Pl-sort/hvitt

Hei. I dag har jeg laget en liten pl-side i sort/hvitt. Jeg har blitt mer og mer glad i å scrappe sort/hvitt bilder. Denne gangen ble bilda valgt ut til sort/hvitt, da de var så gule i originalfargen. Selv etter redigering var de ikke som jeg ønsket. Men i sort/hvitt ble de uttrykksfulle og nydelige.


Prøver meg på ett litt mer kunstnerisk bilde i dag.
Har strødd rundt stjerner og blomster som jeg brukte på siden.
Jeg har valgt å bruke bare en fargetone til denne siden.


PL-Kortet med dream big er fra Becky Higgins core kit: Dreamy edition


Stjernene, har fått seg 2 strøk med embossingpulver i fargen aqua fra Stampendous.

Blomstene fra Prima er bare helt topp til pl. 
Flate og med glitter. Akkurat som vi liker.


 Det var min inspirasjon til dere i dag. 
Ønsker dere alle en fortsatt fin sommer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar