torsdag 24. november 2016

Dekorert vineske

Heisann :)

Til jul i fjor fikk jeg en vinflaske som lå inne i en fin eske av tre. Som den scrapperen som jeg er, så liker jo jeg å ta vare på slike ting som jeg føler jeg kan kunne gi ett nytt liv til. Den skulle da altså ligge i skapet mitt i nesten ett (!!) år før jeg fikk bruk for den. Da jeg skulle i bursdag til en venninne, tenkte jeg at denne var perfekt til å dekorere, legge en liten sjampis flaske og ett lite glass inni. For så å gi denne bort til bursdagsbarnet :)


Esken er som sagt laget av tre. Jeg har dekorert den med mønsterpapir fra Maja design - Vintage romance - Walk with me. Kantene har jeg svertet med Distress ink - vintage photo.


Inni esken har jeg lagt ett rosa silkepapir, vinglass i plast og en liten sjampis flaske som jeg har dekorert.


Flasken har jeg dekorert med silkebånd og navnet på mottakeren.



Kanten på esken er punchet med Martha Stewart - doily punch.

Håper dere likte min gaveinspirasjon. Dette kan jo også fungere som ett julegavetips til en god venninne som har alt :)

<3 Happy scrapping <3

- Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar