torsdag 10. november 2016

Julekort

Hei.

I dag vil jeg vise dere et julekort jeg har laget med den nye julekolleksjonen til Maja Design - I wish.


Jeg har brukt mønsterarket I wish - you a happy holiday  sammen med motivarket I wish - Ephemera. Basen for kortet er i Bazzil Vanilla. Jeg har rufset og svertet alle kantene, samt revet noen av lagene.


Jeg har pyntet med et gammelt bredt blondebånd etter min bestemor sammen med et bånd med små hvite baller. Jeg har pyntet med litt blomster, røde halvperler fra Papirdesign, flosstråd.
Juletrærne og snøkrystallene er stanset ut i hvit foam og har etterpå fått et lag med stickles (frosted).


Den store snøkrystallen er chipboard fra Wycinanka. Og teksten er stempel fra Norsk Stempelblad.

Innsiden er veldig enkelt pyntet, med mønsterpapir og skrivefelt.


Ønsker deg en god dag!

Hilsen Marie.



2 kommentarer:

  1. kjempefint kort, så kjekt at man også fikk sjå korleis innsida var pynta ☺

    SvarSlett