onsdag 2. november 2016

Kort kit for Oktober.

Hei. I dag har jeg laget noen kort og en pl side av Scrapomania sitt kort kit for Oktober. Dette var ett skikkelig herlig jule/vinter kit. Og jeg laget 2 kort, 1 stor tag og en pl side.


Jeg begynner med det første kortet først. 
Her har jeg brukt borden på papiret til å pynte opp kortet. 
Har brukt en blondepunch fra Martha Stuart, får å få den stilen jeg ønsket.


Så laget jeg en veldig stor tag. Jeg likte så godt motivet på papiret, 
og ville gjerne ha med meg hele, så da ble løsningen en stor tag. 
Tagen måler 22 x 15 cm. Igjen har jeg brukt en bord til tekst.
Har også hatt på noe snøglitter på det store treet.


Så laget jeg til slutt ett kort av noen av restene fra kitet.
Jeg har fremdels masse papir og pynt igjen, til mange flere kort.


Til slutt laget jeg en pl side. 
Selv om dette var julepapir, passet de veldig fint til mine skogsbilder. 
Her har jeg også brukt bordene til tekst, bare klipt vekk de orda som ikke passet inn.


Denne lille hjorten passet fint inn på en skogs side.


Det var min inspirasjon for denne gangen. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar