søndag 6. november 2016

Shakerkort Jul

Heisann.

I dag vil jeg vise dere et shakerkort jeg har laget med den nye dies jeg har fått. Den er helt nydelig, og er en dies fra Memory Box - Coutry Road Oval. Såå koselig dies som egentlig passer til både julekort og kort til andre anledninger.



Jeg har bygget alle lagen opp med 3D puter, og kantene er rufset og svertet.
Inni ovalen har jeg brukt små sølvstjerner sammen med microbeads fra Prima Art.



I tillegg har jeg brukt kraft bazzil og hvit bazzil.



Jeg har pyntet med julestjerner fra Storyteller sammen med utstansede snøkrystaller. Rundt den ovale rammen har jeg brukt et kremfarget foldet bånd
.
Har du fått laget noen julekort?? Her har jeg innsett at det faktisk ikke er lenge igjen til julekortene må avgårde....

Ha en fin og kreativ uke!!

Klem fra Marie.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar