onsdag 7. oktober 2015

Familie kos

Hei. I dag er det min tur til å vise noe jeg har laget av alt det fine du kan finne hos Scrapomania.no.

Jeg har i dag scrappet noen bilder fra fjord årets mange fjellturer. En så fin sommer som vi hadde her i 2014, måtte bare nytes ute:-) Jeg laget en PL-side med pl-kort fra serien confetti edition til Becky Higgins. ett lekkert kit i friske farger.


Jeg har lekt meg litt med spray i dag, Primery elements: Emperor pulver, blandet ut i vann. Det er veldig enkelt å gjøre dette selv. Du trenger bare en sprayflaske og litt vann:-) Du kan bestemme hvor mye/lite intensitet du vil ha selv.  Pluss at du har en boks mye lengre enn en enkelt flaske med spray. 
Pulveret er også supert å blande ut med medium:-)





Jeg liker godt å stemple på bilda. Og med en liten bling eller enamel dot gir det liv til bilda:-)




På denne pl-siden har jeg brukt følgende:

Tekst stempel fra Storyteller


Da håper jeg du fikk litt inspirasjon i dag. Til vi sees igjen. Ta vare på deg og dine:-) Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar