søndag 11. oktober 2015

Stilettsko

Heisann :)

Nå er det en stund siden jeg blogget sist. Har vært opptatt av bryllup og ferietur :) Men nå gleder jeg meg til å kose meg masse med scrapping i høstmørket som er på full fart mot oss. Denne gangen har jeg lyst å vise dere min stilettsko. Denne er bygget opp med kartong og kledd i Lilla Bazzill. På sålen inne i skoen har jeg brukt ett av mine favoritt Silver glitter paper fra American crafts. Dette gir en så utrolig fin effekt. På undersålen har jeg brukt Bazzill classic kraft. Skoen har jeg tegnet på frihånd etter inspirasjon fra en av mine sko fra skapet mitt :)










Jeg har brukt ulike blomster fra blant annet Papirdesign. Alle blomstrene har fått seg en runde med min nye kjærlighet, Bobunny sugar glitter paste :) Denne pensler man forsiktig på blomstrene med en pensel. Og dette gir en utrolig fin effekt, samt at denne er utrolig drøy i bruk. Så den holder til å gi maaaaaange blomster en glitrende effekt :) Mitt tips i dag. Denne får du selvfølgelig kjøpt på Scrapomania :) Ha en fin scrappesøndag, folkens.
<3 Happy Scrapping <3

- Margrethe-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar